these streets remind me of quicksand when your on it you'll keep going down


Dagens tillstånd: trött och tom.
Dagens måste: pluggeliplugga!
Dagens klädsel: blå tee från weekday, tights från monki och pistolhalsbandet.
Dagens beroende: värme.
Dagens inspiration: våren..
Dagens önskan: sommar, shorts, linne, converse, islatte och några timmars väntan på att en konsert med grabbarna ska dra igång med andra halvan. <3
Dagens längtan: är det för tjatigt att säga sommaren?...
Dagens blogg: En av mina favoritbloggar är hanna, en snygg tjej med en galet snygg garderob!
Dagens roligaste: kommer inte på något speciellt.
Dagens låt: ulrik såklart med en vanlig dag heheheh.
Dagens textrad: den himlen jag trodde fanns ska jag hitta där någonstans.

Kommentarer
Postat av: A

Thaaanx honey!! <33 aaaw det gör jag också i miss idreeee so baad :'(

2010-02-09 @ 20:50:42
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0