HAPPY V-DAY! ♥


chriscraymer.com/romance
Godmorgon sötnosar! Sovit gott? Mysiga alla hjärtans dag idag ju, ska ni göra något speciellt? Själv så ska jag plugga ungefär, mer vet jag inte.
Igår var en väldigt lyckad dag i alla fall, jag och linnsan drog in till malmö. Hittade fyra helt underbara toppar/blusar/tröjor. ME LOVE. Men hade inte råd så blev inget inköp, måste börja jobba eller något hah. Sen tog vi bussen hem, linn hem till hennes place och jag till mitt. Fixade mig lite, sen kom alla lillasysters gäster, inklusive linn. Så firade vi mitt lilla hjärta. Sen så spenderades natten framför skype.. inte så oförväntat right? HEHE.
Förresten, igår i malmö så såg jag och linn världens kopia av Danny, han var kanske 19 och såg ut som en mindre veration av Dannyboy, helt galet bra såg han ut.. jag och linnsan blev lite hyper youknow.. men vi stalkade han inte, neeeeh, inte alls HEHE.
Jaja, nu ska jag väl börja plugga eller något, kul va? Nej, verkligen inte. Jaja, puss på er pussgurkor!
Detta blev förresten ett väldigt rörigt och sjukt inlägg, förlåt för det (:

JAG ÄLSKAR ER ♥
ni vet vem ni är.


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag älskar dig med:D

Och Danny-kopian in my heart, och nehh vi stalkade han absoult inteXD<33

2010-02-14 @ 13:16:40
Postat av: LOUISE

linnsan: ♥

ellerhur, kommer aldrig glömma han HEHEHE :D <33

2010-02-14 @ 13:50:52
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0