ever since i was eight or nine i've been standing on the shoreline


en väldigt vacker bild på mig och linns fötter. fint HEH.
Denna söndagen har jag spenderat med att plugga, skriva om ulf lundell och pär lagerkvist, skriva dikter (pluggat med andra ord), druckigt te och suttit vid skype har jag också gjort. NÖRD? ohyes!
Nu håller jag på med tentamensfrågor, tråkigt värre. Är helt galet trött, vill bara slänga mig i sängen och sova tills imorgonbitti. Men nejnej, det funkar inte.
Ska som sagt plugga klart, duscha, måla naglarna, lägga upp bilder från vad jag köpte igår i malmö, skicka lite (måååånga) bilder till linnsan, och fråga lite olika grejs till folk, och sen såklart se beck.
Hoppas ni har/får lite roligare dag än mig hah, PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0