§273



JUST NU VILL JAG:

- Åka ifrån detta svenne land, (och neeeh, jag är inte alls avis så jag bubblar och det sprutar ur mina  öron att bror ska till afrika tydligen nästa vecka bara sådär, helt hux flux. Just till afrika också, dit jag alltid har viljat ju! NEEH, jag är inte alls avis. Och inte alls irriterad HEH. ironi?)

- Hitta en bra praktikplats, har fortfarande inte gjort det.. känns bra..

- Ha detta hängandes i garderoben

- Göra om bloggen

- Se grabbarna

- Träffa min saknade alice

- Göra om mitt rum

Kommentarer
Postat av: A

aaaaw jag vill träffa din med gummaaan! snakanar dig apaaaa mycket!! VI får snacka så kanske jag kan komma ner snart? (A) puss på dig

2010-02-23 @ 21:12:57
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: A

DU kan vara sötnos!!! hahahaha. Jaa det måste vi!!!! PUSS PÅ DIIG hahah :D<33

2010-02-23 @ 21:43:09
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0