25


(min favoritdel på hela victoria secret fashion show 2010/2011)
då var julafton över.. hade en mycket bra sådan, bättre än jag trodde. stämningen var på topp, maten var god och alla fick vad de önskade sig. rätt så super faktiskt! det var julfika med blodapelsiner, glögg, jul-cupcakes, lussebullar och allt det där tillsammans med kalle anka, därefter blev det julklappsutdelning sen blev det julbord för hela slanten och en del snack haha. sen blev det ju såklart svensson svensson och därefter satte jag, storasyster, storebror och pappa igång slumdog, alla fyras favoritfilm! en riktigt lyckad kväll med andra ord.
och det gör ju det inte sämre att jag fick: tre säsonger av criminal minds, snabba cash, sex and the city 2, tre produkter till mitt ansikte från exuciance, body butter från the body shop, tre nagelack, presentkort på weekday, sminkkurs på make up store inkusive presentkort där, pengar och håkan hellström konsertbiljett. amazing!
god fortsättning på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

konsertbiljett till håkan; när & var?

fan va awesome!! :D

2010-12-26 @ 17:06:20
Postat av: louise

mathilda: lund den 9/4 :DD

2010-12-26 @ 20:03:21
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0