for the first time


Gillar:
 öpnna människor, breda fönsterkarmar, min fondvägg och en perfekt latte.  
Gillar inte: kylan ute just nu
Blir glad av: urfina vänner och underbara konserter
Modekjedja: weekday, monki, hm, topshop
Modetidning: ELLE, cosmo, vecko revyn
Läser annars: är ingen bokläsare så bloggar och dagstidningen får bli mitt svar.
Lyssnar på: dansa är kuuuuuuuuuuuuuuuuuul min älskade spotifylista med de låtarna jag lyssnar mest på just nu
Dricker:
 kaffe/latte i mängder, chaite, te, jucie, cola 
Äter: thai/sushi/pappas käk 
Doft: vaniljljus, rosor
Smink: foundation, rouge, mascara på en vanlig dag  
Skor: converse utan tvekan
Vad klär du dig helst i: jeansshorts, något snyggt slappt linne och några fina smycken
Sparare eller slösare: slösare skulle jag tro..
Morgon - eller nattmänniska: natt helt klart.
Favoritgodis: chocklad och lakris.
Favoritfilm: slumdog millionaire
Favoritserie: one tree hill, sex and the city, nikita, criminal minds osv osv.
Vad vill du jobba som: modejournalist
Syskon: storebror gustaf, storasyster anna och lillasyster vera
Pojkvän: nepps
Dröm pojkvän: en utlänsk hottie som är helt underbar och älskar mig för den jag är.
Hur många barn vill du ha: vet inte, är ingen barnmänniska.
Favorit årstid: sommaren & början på hösten
Vinter planer: njuta av ledigheten, göra klart mitt rum osv
vårens planer: kämpa som faaaan i skolan!
Favorit väder: sol såklart!
Spelar du instrument:
nepps
Gillar du att sjunga: jadå kan man nog säga!
Har du tatuering /piercing? nej inte än haha 
Humör just nu: trött men mår ändå helt okej bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0