i hate goodbyes i hate these tears in my eyes i hate myself for the way i feel about you everytime i’ve had enough i’m sick of wishing he was around me every day, every night i hate love


hej-hej-random!
jag orkar verkligen inte med snöstorm imorgon
jag vill ha lov nu nu nu!
jag är otroligt avundsjuk på sofia som drar till afrika imorgonbitti!
+++ till claude kelly
jag är perfektionist när det gäller min spotifylista har jag upptäckt
jag dör av längtan till håkan 9/4 och grabbarna 13/4
julmys med syster och lisa på söndag, awsome
fan vad jag älskar min klass alltså
längtan tills mitt rum är helt klart är enorm typ
jag är väldigt shoppingsugen (köpte dock världens finaste halsband igår!)
jag suger på att lägga upp de där med mina vänner, men den som väntar på något gott...? (a)
solnedgången när man kommer hem från skolan är oslagbar
fan vad jag älskar att ha bakgrundsbild på datan igen!




Kommentarer
Postat av: A

Duuuude, haru tid att snacka telefon idag eller? ♥ pöss

2010-12-15 @ 17:58:20
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0