v i k o m m e r a l l t i d h a v a r a n d r a


idag är jag trött, tröttare, tröttast. var nämligen iväg på liseberg igår med syskonen, helt gaaalet kul var det! var uppe nitton timmar igår så det känns nu kan man väl säga. men fett värt det! syskonen s <3
idag har jag absolut inga planer, eller jo.. kanske träning ikväll, men har börjat bli lite förkyld så får väl se hur det blir med det. men just nu låter det väääldigt bra med fotbad, ansiktsmask, måla naglarna, bläddra i tidningar, kolla snabba cash (som bror så snällt har hyrt till mig, loooove!) dricka te, kolla bloggar och en massa småskit bara. s o c k e r t o p p a r


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår, riktigt mysigt och kul att ha en heldag med bara syskonen. Imorgon ses vi igen, mysigt mysigt. Vi ska på ansiktsbehandling tjohooo.

Hoppas du inte blir mer förkyld så du inte kan komma imorgon. Tycker din lugna dag låter super. kolla film och bli frisk så ses vi imorgon

Love yo Louise

Puss Bigsis

2010-08-05 @ 13:54:45
Postat av: louise

bigsis: tack desamma, för allt! ja, ska bli sjukt mysigt! äntligen få ansiktsbehandlig, kolla lite och sånt. super! nejdå skulle jag inte tro, blir ju aldrig sjuk haha.

men vi hörs ikväll typ

älskar dig, pusssss

2010-08-05 @ 14:19:43
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0