deras energi gör mig hög


vet inte ens hur jag ska uttrycka mig i ord. det enda som skulle kunna beskriva mina tankar och känslor just nu är glädjetårar och lyckoskrik.
idag såg jag och bestie rix fm festivalen @ mf huvudsakligen för att se grabbarna såklart. och det var a m a z i n g, deras energi och deras sätt och "nå ut till oss fans" går inte ens att beskriva. ett år sedan sist, och det kändes verkligen hur mycket man uppskattade bara några låtar nu.
det finns ingen som erik(baby hihi), mattias och danny, det är helt säkert.
skulle kunna skriva hur mycket som helst men ingen skulle antagligen orkat läsa om min lilla kärlek till dessa pöjkar. 
sen fanns det ju fler brau folk som grymma erik hassle, gulliga rebound (jag har saknat dem killarna alltså), den ena dansaren till erik saade och översköna ola.. dem andra faller mig väl inte direkt i smaken men jaja.
när allt var slut (och även våra röster!) så drog vi och tog lite käk och försökte samla oss, däefter blev det översköna maskinen & jag fick höra 'kärlek vid sista ögonkastet' vilket gjorde mig typ överglad. den låten slår allt.
sen blev det bussen hem och nu sitter jag här och är helt slutkörd på energi.
( L )


Kommentarer
Postat av: Linn

Fyfan vad Jag älskar våra grabbar!!! Helt sjukt så underbart det var!! Kommer också kunna leva på detta stört länge de är så jävla underbara och all energi och utsatrålning de ger ut till oss som du skrev är obeskrivlig!

Tack för en helt underbar dag bestie <33333



2010-08-22 @ 12:23:13
Postat av: louise

linn: ellerhur, helt underbart. går inte ens att berskiva liksom. taaaack sjäälv, helt amazing! (LLL)

2010-08-22 @ 17:42:35
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0