tidsfördrift

Du heter:
siri louise sara elisabeth, tilltalsnamn: louise.

Smeknamn:
lollo, lisen, lollsan

Låt som när du är ledsen sörjer till?
många olika men bl.a heartbeats - jose gonzalez

Beroende av:
kaffe, musik, min mobil, plattång är väl dem främsta.

Vad tror folk om dig?
dem får tro vad dem vill, inget jag orkar lägga tid på egentligen. men folk som inte känner mig uppfattar mig väl som en dramaqueen..

Stämmer det?
det gör det väl, men finns så mycket mer av mig än det.

Vad får du oftast komplimanger för?
mitt hår skulle jag tro.

Hur imponerar man på dig?
bjuder på sig själv och skiter i vad andra tycker och ger mig en massa uppmärksamhet såklart hihi.

Brukar du skratta för dig själv?
hehe, det skulle man nog kunna säga jaa..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"ja riktigt bra, har hittat fina saker till dig ;)"

Var bor du?
den lilla skithålan trelleborg.

Trivs du där?
ibland men oftast inte, rätt så tråkigt här om man säger så. dödaborg som vi brukar kalla det..

Har du haft sex idag?
haha nepps.

Hur svarar du i mobilen?
"hej det är louiseee" eller "hallå?"

Vem ringde du senast?
kommer inte ihåg.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
en massa sjuka grejer haha.

Antal timmar sömn inatt?
tio ½ timme

Sov du ensam?
ja tråkigt nog.

Brukar du komma i tid?
ja, eftersom jag hatar att komma i otid så försöker jag att alltid vara i tid.

Hur känner du dig nu?
väldigt glad men förrvirad för tillfället.

Vanligaste färg på dina kläder?
svaaaart skulle jag nog säga.

Vad tycker du om fötter?
fötter är rätt så näästy.

Vad saknar du?
min kära syster.

Hade du en bra kväll igår?
jadå lite småtråkig men ändå helt ok.

Favorit dryck på morgonen?
kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig?
nu på sommaren så är det alltid efter 00

Är du blyg?
nej långt ifrån.

Sysslar du med någon idrott?
jadå, boxning i fem år!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja absolut, kan nästan säga att jag själv har upplevt det.

Har du spytt offentligt?
nej och det tackar jag för.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
det som alla andra skulle göra skulle jag tro.

Är du nöjd med ditt liv?
till och från, men just nu är det rätt så bra faktiskt.

Är du bortskämd?
inte överdrivet, men lite bortskämd är jag nog.

Vad gör du i morgon?
inte en aning faktiskt.

Vad är det värsta du vet?
tanken av att förlora allt.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
jag har dem bästa vännerna, vet inte vad jag skulle gjort utan dem.

Vad är det finaste du fått?
love baby, looove.

En speciell dag du minns?
sävsjö 08

Du samlar på?
inte ett skit.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
bestie eller bigsis skulle jag tro. fina minnen kanske.

När grät du senast?
igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
de som alla andra skulle göra skulle jag tro, resa, shoppa och sen skulle jag nog skaffat ett fadderbarn och sparat.

Vill du gifta dig?
kanske, vet inte riktigt. äkta kärlek ska jag i alla fall hitta.

Vill du ha barn?
vet inte, har inte sätt det som min grej, hela föda-barn-grejen, men i sånna fall skulle jag nog adoptera.

Är du musikalisk?
jag älskar att sjunga.

Vad dricker du helst när du är törstig?
vatten

Bor dina föräldrar tillsammans?
jepps

Har du någon gång gråtit dej till sömns?
om jag har.

Biter du på naglarna?
inte nu längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0