life trough my eyes


har som sagt haft en superhelg tillsammans med emms. en massa skratt, mys och allt detdära. vi har uppdaterat oss i varandras världar, gått omkring på marknaden här i området (& åkt världens sjukaste karusell!), blivit helt hjärndöda utav jersey shore, stött på en gamal vän, käkat pizza ute på piren, lyssnat bästa musiken, skämt ut oss osv.
fröken drog hem för någon timme sedan så jag har hållt mig sysselsatt med att snacka i tele med bestie inprinsip. nu ska jag se vad resten av dagen har att erbjuda.
sådär såg jag ut igår btw, mina nya favvo jeans topshop, linne weekday, kavaj vero moda, öronhänge barca.

Kommentarer
Postat av: A

snyggot där vaa!!! :D<3

2010-08-04 @ 20:45:14
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0