hela himmelen och hela havet


(jag av emms) idag, ungefär just nu sitter min finaste bigsis på sturup för att åka iväg till turkiet med hennes tjejkompis. trots att det bara är en vecka så kommer jag sakna henne otroligt mycket trots att vi inte ens ses varje vecka, men ändå. precis som när hon skulle till kos och jag satt och grät med en MER-blåbär i munnen och min fina mörka jeansklänning och pippilotter. hon är den bästa. vet inte vad jag skulle gjort utan henne. sedan jag var en liten flicka har jag alltid sätt upp till henne.
anna, du förtjänar hela himmelen + hela havet ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så hemskt mycket. Du är världens finaste. Älskar dig så mycket. Saknar dig redan puss

2010-08-08 @ 18:08:23
Postat av: ellen

härliga bilder!



sv: åh..tacktack :)

2010-08-10 @ 12:31:39
URL: http://boomboombang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0