helgen @ den lilla hålan tidaholm

Hallååjaah, helgen har varit super, har haft så jäkla roligt!
Kan för det första säga att allt löste sig med tandskyddet hahah.
Vid sex så drog vi iväg mot tidaholm. Fyra timmars bilresa upp dit. Så efter mycket förrvirande bilkörande så kom vi äntligen fram till den jäkla lilla hålan. Vägde in oss, åkte till vår stuga, checkade in, lämnade grejorna, käkade och åkte tillbaka till boxningslokalen. Så fick reda på vilka matcher vi skulle gå. Så softade vi runt lite. Sen gick Abdou sin match, och vann såklart, hääärligt!

Sen senare så var det min tur. Var tvungen att gå i en viktklass som är över min egen vikt, drygt men men. Fick gå mot en tjej som var längre och vägde något kilo mer än mig, hon var dessutom nordisk mästare, vilket är rätt stort om man säger så. Så hon var sjukt duktig. Kämpade som fan, men hon vann. Men är ändå stolt, gick tre ronder mot henne, alla andra hon har mött har brytit matchen pågrund av att de inte har klarat mer. Jag gjorde mitt bästa. Stör mig bara som fan att om jag skulle gått min egentliga viktkilosklass så skulle jag förmodligen vunnit. Drygt. Jaja, fick en bronsmedalj, :)

Jajaa, behöver kanske inte berätta så goddamn detaljerat. Men Abdou vann alla sina matcher och blev svensk mästare i sin viktklass, gött!
På kvällen kollade vi på elitboxning, så sjukt coolt. Knockout och allt, det gillas! Hängde med vår ordinare tränare och hade fett kul.

Träffat mycket najs folk, kört vilse x-antal gånger, skrattat som tusan, dött av trötthet osv, osv. En sjukt lyckad helg trots förlust!


Kommentarer
Postat av: hellyee

fan va coolt att du boxades mot en nordiskmästare!:O:D

2010-04-12 @ 17:13:33
URL: http://iamdreamingoutloud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0