i cant care less if you love me or hate me, life's a bitch, now fuck you baby


thecobrasnake
HALLÅ I STUGORNA GÖTT FOLK! Det är fredag och har haft den (än så länge) grymmaste (flummigaste) dagen på länge. Humöret är på topp och livet leker sig vidare. Först en sjuk dag i skolan, föllt av en galen eftermiddag på stan med fika och check med linnsan. Gud vad vi har skrattat.. jag älskar den tjejen alltså, min finfina vän. Minnesvärt? Ohyes!
Just nu sitter jag och tuggar på ett äckligt sugrör och lyssnar på bästa musiken, (undra hur många gånger jag har sagt så? haha) Ska senare packa, fixa ny musik till mp3n och lite andra småsaker inför imorgon. Ska träffa gänget vid sex, så måste gå upp vid halv fem eller något..? Vadå galet liksom? Jaja, hörs under kvällen. PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: A

Fan va bra! kommer nog bli rätt snyggt nu på våren / sommaren! Lite roligt att ha ngn flashig färg hahah! Pösss

2010-04-09 @ 20:30:26
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0