if you believe in me, i believe in you


Velourtights - lindex, Lite längre tee med detaljerade axlar - Gina, Väska - Zara
Nästan likadan bild som igår ju hah..
Förlåt, vet inte riktigt vad ni tycker om sådana här dagens outfit bilder. Men blir aldrig att jag tänker på att ta normala bilder där jag faktiskt har på mig kläderna haha. Och tycker det är så tråkigt om man tar det i speglen, så hoppas det är ok.

Kvällen har i alla fall än så länge bestätt uttav idol, te, vindruvor & plugg. Riktigt najs. Känns skönt att få pluggat lite också. Nu är det snart idol igen och jag är supernervös thihi.
Imorgon så blir det idrott direkt första lektionen, sen blir det plugget till tre, sedan vidare och hämta lillasyrran på hennes skola. Mer vet jag inte.
Ha det fint, & massa söta pussar till er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser ju jättesnyggt ut! väskan är sjukt cool :*

2009-09-29 @ 16:30:00
URL: http://supersillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0