you fill me with sunshine


leloveimage
Hejhej sötnötar, just nu är jag på värsta bästa humöret.. varför vet jag inte, hhah. Älskling drog i alla fall hem precis, han skulle iväg och träna den fuskisen.. vill ju också träna (vi tränar på samma träning) men eftersom att min idiotiska (ursäkta) förkylning sitter fortfarande kvar så kan jag ju inte det, dö. (Blev lite mycket av ordet träning där kom jag på.. och väldigt många parantes hah) I alla fall, lyssnar på underbara håkan och ska ta mig i kragen och plugga lite, thih blir lite stolt bara av tanken hah. Sen ska jag ut och gå på stranden också hade jag tänkt, var typ en vecka sedan sist och känner att jag verkligen borde göra det, har knappt rört mig på en vecka pågrund av förkylningen vilket får mig att ha ångest, usch. Men först blir det plugg, sen blir det tacos ikväll, mumma. Och la precis märke till att utanför fönstret på trädet så är bladen gula.. det börjar verkligen dra ihop sig mot höst. Och jag som fortfarande knappt använder jacka hah. Vill verkligen ha en till jacka, har bara min skinpaj för tillfället ju.. åh vill bara shoppa! Okej, det vill jag typ alltid men ändå hah. Ett par av mina jeans var lite i sönder innan, men sen idag när jag hade på mig dom blev dom heeelt förstörda, så slängde dom precis. Så har bara två par jeans jag använder just nu, behöver ett tredje par! Får se om man kan dra ut mamm's i stan i veckan/helgen hah. Nej, plugg var det jah.. puss!
ps. blev väääldigt långt inlägg hah!

Kommentarer
Postat av: josefine

nehe gör du? :-) tack så mycket! :-) kan säga att jag gillar den jag med!

2009-09-21 @ 19:33:10
URL: http://josefinegren.blogg.se/
Postat av: kajsa

japp:D

allt bra med dej?

2009-09-21 @ 20:20:44
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0