new in this town

lefashionimage
hejhej söton, sitter just nu här i plugget och studar lite engelska. Ska redovisa snart. Idag är jag på superhumör. För det är höstlov snart, och det är fredag, och jag fyller år om en vecka exakt. Planerna för dagen är att åka hem till linnsan efter plugget, gå ut med hennes söta lilla hund vera, sen tillbaka in till stan, köpa lite gogo (godis) och sådant, sen dra hem och fixa oss. Sen kommer linnsan till mig, så tar vi bussen till en vän så ska vi och några andra vänner sova där, ska bli riktigt kul. Så blir mycket som ska göras. Packa och lite sådant bl.a. Men ska försöka blogga när jag kommer hem vid fyra. Ha en underbar fredag, pussss!!

Kommentarer
Postat av: VivianN'

jävlar vilka långa ben hon hade!:o

2009-10-23 @ 17:49:42
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0