i'm not afraid


bild lånad från hannamw
Jag behöver massa snygga tisher, t-shirts med snygga tryck osv. Som gärna är lite längre så man bara kan ha det till typ tights. Tycker det är himla snyggt, som bilden ovan på hanna. Fast hela hon är ju helt sjukt snygg hah. Trots att hon har markerat över sitt aniskte här hah.
Har precis duschat och käkat, köttfärspaj med riktigt god sallad mumma. Nu ska jag se grabbarna (EMD) på tv, dom skulle tydligen vara med i stockholm - arlanda hah. Saknar deras söta smajl, var ju 10 juli senast. Usch vad vi saknar dom. Med oss menar jag mig och linnsan hah.
Min onsdagskväll kommer bestå utan stockholm - arlnada nu, sen greys, därefter true blood. Thihi, tv nörd. Sen ska jag fixa lite plugg och sådant också. Hörs senare, pussss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dem med<333

2009-10-07 @ 20:59:12
Postat av: daniella

tshirten på bilden va sjukt snygg!

2009-10-07 @ 21:03:58
URL: http://hbic.blogg.se/
Postat av: mirela

hej mitt hjärta.. jag ger dig gummibandet imorgon .. och du har 100 kr rabatt hos nelly när du köper ngt för 500 kr :D love yaa <3

2009-10-07 @ 21:33:56
Postat av: louise

linn: ellerhur, fatta så underbart när vi kommer se dom nästa gång, eftersom att det är ett tag kvar (:

mirela: haha, du är så söt!! & tack för tipset gumman, :D<33

2009-10-07 @ 21:41:53
URL: http://wwwasiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0