you and me always up forever

chriscraymer.com/romance
hejsan sötnötar, kom hem för ungefär 40 minuter sedan, nu har jag precis duschat och lite sådant. Gårkvällen/natten/morgonen var sjukt kul, blev verkligen riktigt lyckat alltihopa. Blev massa flum först, vi tog massa bilder och sådant. Sen blev det idol & pizza, (eddie gick vidare, ni anar inte hur nervös jag var. vade mascara i hela facet om man säger så, bölade en aning mycket liksom.) Sen drog vi ut och flummade på fotbollsplanen, fotboll och lite sådant. Sen drog vi in igen, såg skräckfilm, halloween 5 och sen mean girls (hah, älskar verkligen den filmen, har sätt den x antal gånger, men sjukt rolig är den). Sen blev det typ snack och lite sådant. Och var pigg som en jag-vet-inte-vad. Kunde verkligen inte försöka somnade, men somnade i alla fall halv sex. Sen vaknade jag lite över åtta, vilket är helt sjukt eftersom jag är en sömntuta egentligen. Men pigg var jag, och det är jag fortfarande haha. Helt galet.
Jaja, nu ska jag hoppa i några sköna kläder, sätta på en film och bara ta det sjukt lugnt. Ska iväg till ett par vänner med familjen sen ikväll. Ska bli kul faktiskt.
Ha en fin (fast regning) lördag nu, puss på er.

Fem månader med älskling idag, och jag har aldrig varit lyckligare ♥


Kommentarer
Postat av: hellyee

stort grattis till er:D <3

2009-10-25 @ 09:22:58
URL: http://iamdreamingoutloud.devote.se
Postat av: A

hahaha låter som du hade kul! Ohh grattisgrattis säger jag bara till dig !! <33 nu åker jag imorgon ;) pussssss // A

2009-10-25 @ 14:57:03
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0