don't stop the music


09W BIKBOK
Hallåsnyggon, sjukt underbar dag. Jag och emm's har haft det super mysigt som vanligt, fotat ute på stranden. Snackat, och haft det super. Sen blev det fix för min del, linn kom och nu drog precis emm's. Och nu kommer mina gäster om en kvart. Har redan fått mina presenter av emm's, linnsan, syster, bror o hans sambo. Kommer nog fota massor ikväll, och fotar såklart alla mina presenter senare. Så lägger in dom här imorgon. Sjukt kul att linnsan är här, har ju saknat min andra halva efter att ha varit borta från varandra i en vecka. (Låter som vi är tillsammans hahahah, men hon är såklart min bv.) Men fett kul att hon ska sova här i alla fall haha.  Ha nu en fantastisk kväll nu. Pusssssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0