dancing in the rain


pic; etc
hejsan igen, har ni haft en bra dag? Själv har jag haft det bra. Fast har varit lite trött hah, mina två killkompisar ringde mig halv fyra inatt och sen snackade vi till fyra. Men sov i alla fall till elva idag. Tog det rätt så lugnt, har ju passat lillsyrran typ. Gjorde i alla fall mig i ordning och sådant, sen kom b-friend hit. Sen lämnade vi lillsyrran på bussen så drog hon iväg och såg bio med mamm's. I alla fall, tränade sen. Riktigt bra kändes det. Älskar verkligen den känslan när man känner att man har gjort sitt bästa osv.
Nu sitter jag här och tråkar och funderar på vad som ska hända resten av veckan. I alla fall fram till helgen. Åh, kan det inte bara bli fredag nu, så jag kan fylla år. Träffa emm's, sen bli lördag, träffa linnsan och lite sådant. Nooooow please!!  Vad ska ni göra på lovet? puss.

Kommentarer
Postat av: VivianN'

snygg bild!

gjort händerna sj?:)

2009-10-28 @ 13:44:14
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0