put my glasses on, i'm out the door, i'm gonna hit this city


pics; thecobrasnake
Drog iväg och klippte mig efter plugget, blev väldigt nöjd. Klippte upp det lite, fast behöll fortfarande samma längd. Kom hem vid halv fem eller något sådant skulle jag tro, och jag slängde mig direkt på sängen. Sen somnade jag ju såklart, vaknade upp för ungefär en timme sedan. Har precis käkat middag. Och känner mig så superfräsh just nu, höh host. Inte direkt om man säger så.. hah.
Är rätt så trött, och har liksom inte den där najsiga "fredagskänslan" vilket inte så kul hah. Nu ska jag se idol i alla fall, och heja på min eddie.<3
Linnsan drog ju upp till sin papp's i stockholm idag, så ännu en gång så bröts vår lilla tradition att se det tillsammans hah. Så sitter här trött,ofräsh,deppig och ensam. Tråkigt är bara ett av orden jag kan komma på till det. Får ringa och snacka med några vänner sen hah, liva upp stämningen eller något.
Det är fredagen den trettonde idag ju, det har ju faktiskt inte inträffat något så jätte hemskt idag. Men får verkligen hoppas på att det inte blir så heller. Håller ex. tummarna för eddie älskling.
Bloggar senare igen, har ju trots allt inga planer för kvällen ju. PUSS.

Kommentarer
Postat av: daniella

nyklippt hår är så fressshhh!!



sv: tusen tack ♥, värmer så sjukt mkt :))

2009-11-13 @ 20:37:26
URL: http://hbic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0