i'm head over heels



Ingen kan förstå hur ledsen jag är just nu. skrattat åt mig, jag bryr mig inte. men min älskling har faktiskt åkt ut ur idol. han förtjänar det verkligen inte, han är så otroligt duktig. han förtjänar hela världen inprinsip med hans stora söta leende och hans charm. han har så stort hjärta och vill verkligen allas bästa. han sjunger med sådana underbara känslor och hans ögon går inte att beskriva. han kommer bli något stort, det vet jag. och annars ska jag fan ta mig se till så han får ett skivkontrakt eller liknande. jag känner han inte än, men jag vet att han är gryyym på att sjunga och uppträda och att han verkligen är en extremt snäll människa.

- vi älskar dig.



Direkt kopierat från min bdb, lite överdrivet kanske. Låter som ett läskigt patetiskt fan,men är ju inte fullt seriöst när jag skriver exempel "jag känner honom inte än" osv.


Kommentarer
Postat av: Linuuus (http://honkallaslinus.blogg.se/)

EDDIE <3



Jag höll typ på att börja gråta när han åkte uut...

2009-11-16 @ 07:37:01
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0