du stack ett hål i min kevlarsjäl


pic; leloveimage
Fredagskvällen har än så länge bestått utav mysig middag med papp's, gott käk och massa snack om politik heh. Idol på tv (dom är i malmö, och jag är inte där.-> pågrund utav att biljetterna är slut. men sen tänkte jag att verken rabbih eller eddie är där så det gör inte så mkt. men sen får jag typ 1000 sms från folk att dom ser eddie och är tpy åtta meter ifrån honom. jag kallar det depp.)
just nu, massa musik, te och en rad mörk lindt choklad. Ska nog gå och lägga mig rätt så tidigt, har mått dåligt hela dagen. Huvudverk osv. Men eftersom att jag inte har så mycket för mig så blir det mer bloggning förhoppningsvis. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0