but what do i know?


pic; tagen av mig.

Jag är just nu sjukt trött på allt i denna sjuka världen.
Sverige är ett sjukt land, alla är så otroligt mesiga. Ingen vågar säga vad dom tycker egentligen, om man "sticker ut" så ses man som konstig. Hur töntigt är det egentligen inte med folk som bara sitter tysta och inte vågar säga någonting när dom egentligen har en stark åsikt, och dom säger inget för dom är rädda för vad folk ska tro. Det är livet. Ha en åsikt, och stå fast vid den.
Alla politer kan dra åt helvete, tycker verkligen inte att det är mycket dom gör. Dom bara snackar massa skit, men inget händer. Men speciellt sverige demokraterna klarar jag inte av. Dom har fan ingen respekt för människor. Bara för man inte heter ett jäkla svenne namn som "gunnar svensson" (förlåt ni som heter det) så är man inte helsvensk enligt dom, och har ingen "rätt" att vara här. Dom drar alla över ett sträck, att bara för att man inte är värsta svennen så tror dom att man gör massa skit saker. Göra brott osv. Svenskar gör minst lika mycket, det är bara att det visas inte lika mycket publicitet kring det kan jag tycka.
Sen alla folk som inte "klarar av homosexuella", det är ju nästan samma som att vara rasist. Bara för att man inte intresserar sig av det motsätta könet så är man äcklig och konstig. Dom är också folk, och är exakt lika mycket värda som alla andra. Likadant med män och kvinnor. Kvinnor är exakt lika mycket värda som män, face it! 
Önskar att man kunde göra något stort för världen, ec. miljö-grejen, och alla barn som går runt och är hemlösa,föräldrarlösa och fattiga runt om i världen. Allt krig, och alla folk som dör varje dag. Och man hör det på nyheterna, men man tänker att man inte kände människorna så det rör inte en själv. Bullshiet.
Folk sviker en, förändras, försvinner. Antingen så gör man något åt det, eller så sitter man kvar tyst i sin lata soffa och inte säger ett skit.
Men vadfan vet jag... jag är bara ynka fjorton bast...!?



(Har kanske inte så jätte mycket kunskap om allt, och lite mycket svärord. Men var tvungen att skriva lite kände jag, ta det chill.)

Kommentarer
Postat av: Bavve amin

tack så mycket, du är grym!

2009-11-28 @ 01:41:30
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: VivianN'

svar

min dag har inte heller vart den bästa://

2009-11-28 @ 12:32:38
URL: http://viviannshuile.blogg.se/
Postat av: Hilda

Åh. jag håller med dig!

2009-11-28 @ 12:57:38
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0