+++++++

Dagens tillstånd: Trött och tomhet.
Dagens frisyr: Slapp uppsättning.
Dagens outfit: pyjamas hela dagen.
Dagens planer: plugga, städa och fixa lite småsaker.
Dagens längtan: se new moon en gång till i den kommande veckan.
Dagens önskan: allt plugg bli färdigt, och det blir lov.
Dagens blogg: har faktiskt inte orkat kolla igenom alla mina bloggar, så vet inte.
Dagens roligaste: när jag skrek mitt i natten och linn försökte väcka mig.
Dagens materilla vill ha: Svarta jeansshorts, basplagg, en klänning, armband, plånbok.. jag kan hålla på läänge.
Dagens fundering: Hur kan en film påverka en så mycket?
Dagens textrad: "So tell me when you hear my heart stop, you're the only one that knows! Tell me when you hear my sobbing, there's a
possibility I wouldn't known."
Dagens låt: Possibility - Lykke Li

Kommentarer
Postat av: hellyee

trevligt!

har också haft en bra helg:D

önskar att den va längre dock kan inte påstå att sklolan lockar:/

2009-11-22 @ 20:27:32
URL: http://iamdreamingoutloud.devote.se
Postat av: daniella

lykke li är så grymt duktiiiiiiig.

2009-11-22 @ 22:05:25
URL: http://hbic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0