can never be without you baby


pic; tagen av mig
Fan asså, hade tänkt lägga in bilder på alla mina presenter, men självklart så funkar det inte för batteriet tar slut och det händer inget när jag skulle ta in bilderna. Inga bilder kom liksom fram. Så får vänta med det till imorgon, sorry. Har fortfarande sjukt ont i min arm i alla fall, så hela kvällen har varit problematisk haha. Var exempel helt otroligt svårt att sätta på sig en kofta hah. Kom på att ni fick inte se min dagens heller idag, har faktiskt fotat den. Men kan som sagt inte visa det idag. Blir imorgon istället förmodligen. Blir en hel del outfits och bilder då tror jag :) nu; fixa på rummet bl.a. pussss.

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - LovelyC

häärligt:D varit dålig på att svara men ja det går verkligen toppen här nere i sthlm livet rullar på :)

2009-11-03 @ 01:46:47
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Oskar Wernersson

Ja, det är dem vanligaste biverkningarna. Att man får feber, huvudvärk och lite illamående är tecken på att vaccinet fungerar :)

2009-11-03 @ 12:33:38
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0