ask her if she wants to stay awhile


pic;tagen av mig.
Hejsan på er, hoppas ni mår fint. Med mig själv så är det helt okej nu. För innan när jag vaknade vid sju så var jag helt förstörd ungefär. Hade ont i hela kroppen, det var inte bara armen sedan sprutan utan hela kroppen. Sen var jag extremt varm, hade feber. Och jag typ hallsvättades. Vilket är det värsta jag vet. Så beslutade mig för att ta en alvedon och gick och la mig igen, och somnade om. Sen nu har jag vaknat i perioder (kan man säga så?) men gick upp vid tolv ungefär. Så nu har jag precis käkat frukost/lunch. Kaffe och havregrynsgröt fick det bli. Mår mycket bättre nu. Tror febern är borta, och har inte alls ont som innan längre. Skönt. Är inte den som brukar stanna hemma från skolan eller vara sjuk. Men kände att det var bäst att göra så nu. Skulle nog inte varit så bra om jag skulle gått till skolan, och sen mått skit där. Och inte pluggat ett dugg pågrund av att jag mådde så dåligt. Nu hade jag tänkt ta lite lugnt, ska nog ta upp matteblocket och räkna lite. Svenskan borde också göras. Jaja, hör av mig senare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0