Gästbloggning

Emma här, Lollsan är ju i stan med sin fina syster, och bad mig blogga. Och varför inte?
Hon är så söt, min Louise. Det där fina skrattet som är så smittande, och som tur är, är det lätt att få henne att skratta, haha. Vi har så många minnen tillsammans, hon och jag. Det tidigaste jag har av oss var den dagen vi träffades; jag var fem, hon var tre. Solen sken och jag hade gått ut till lekplatsen framför mitt hus, satt mig i det gröna bildäcket och känt luften ta tag i mig. Sedan kom det en liten flicka tultande. Brunt hår som stack ut på sidorna, ack så gullig. Hon ställde sig framför mig. Höll i staketet och tittade på mig. Sen den stunden har vi alltid varit vänner. Louise och jag. I tio år har vi hållt kontakten, och många fler år ska det bli. Älskar dig, Lullis.

Tja typ en kärleksförklaring till lilla Louise där ja, haha, men ja.. intressantare än att höra om vad jag ska hitta på antar jag? Ska nämligen ut och lägga mig i solen.. som precis gick i moln. Perfa ju. Dessutom blåser det. Och på tal om det; det har blåst hel veckan ju! Helt galet är det, kommer knappt hem, och hela frisyren är förstörd när mna kommer innaför dörren. Dock kan jag ju inte säga att jag har någon frisyr överhuvudtaget, är liksom endast platt. Men ja, det ser iaf värre ut än innan jag gick ut. Men det ska väl dra vidare någon gång antar jag, det hår blåsvädret. Sommaren har knappt börjat, har många tillfällen till på mig att bli brun.
Haha, ja, det var vad ni fick av mig här, min super underbara gästbloggning! Hoppas jag inte tråkade ut er till döds. Sorry isf. Puss

Och ja, det är helt normalt för oss att se ut så. Hihi

Kommentarer
Postat av: Zaid Al Jaderi

hääärligt! jaaah det e as bra ju :D

2009-05-30 @ 12:38:51
URL: http://teiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0