YOU SHOULD BE OUT DANCING WITH ME


big,big,big. :))
Dagen börjar gå mot sitt slut, känns skönt att sluta dagen så här fint.
Imorgon är det onsdag, skolan, idrott, spinning. Sen blir det träning :)))
Älskar att träna när man verkligen känner för det. Så sjukt härligt, man tränar, man träffa massa söta folk, man får ut sin ilska om man nu behöver det, och lite sådant. Boxning borde alla gå på tycker jag, :) Eller kanske inte alla, men man borde i alla fall prova på det. Speciellt fler tjejer. Ett litet tips bara, hihi^^
Nej nu ska jag plocka undan lite här, sen ska jag kolla igenom min matte, sen ska jag sova.. :)
Pusspusspuss, sötisar!

Kommentarer
Postat av: Carita

svar: aw hjärtat, tack så jättemycket! det värmer. ♥

jättefint foto förresten :) godnattgodnattpådigsötnos :'D

2009-03-17 @ 23:12:30
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0