H.E.A.R.T.S A.L.L O.V.E.R T.H.E W.O.R.L.D T.O.N.I.G.H.T


lookbook
Hallåflickor&pojkar! :)
Hemkommen från malmö nu, har varit den bästa dagen på sjukt länge.
Älskar verkligen att umgås med syster :))))
Det började i alla fall med att när jag hade hoppat av min buss så visade det sig att hennes buss var försenad, så jag fick gå och möta henne, och då skulle jag gå igenom heeeela demostrant-grejen, sjukt läskigt.
Sen gick vi omkring och shoppade, därefter blev det käk på på v.e.s.p.a, riktigt gott, för mig blev det pasta :)
Därefter gick vi omkring lite till, sen gick vi bort och träffade systers ur-snygga/söta pojkvänn, därefter drog vi iväg till bion, tog en kopp te och kollade i lite magazines och snackade, sen köppte vi popcorn och dricka, och såg vääärldens mäst underbara film - slumdog millionaire. Man grät, man skrattade, den är helt klart den bästa filmen jag har sätt i mitt fjortonåriga liv. Har ni inte sätt den, se den!
Lägger in alla inköp & bilder imorgon, hoppas ni har haft en underbar dag.
Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0