090322


Hej på er! :)
Tänkte berätta lite om igår kanske..?
Var som sagt tävling, förlorade dock, men jag var lika glad för det.. :))))
Träffade lite roligt folk och sådant. Sen när jag kom hem så blev det duschen och fix och sådant, sen åkte jag iväg med familjen till våra kompisar. Hade väldigt mysigt, ni kan förresten kolla in matildas blogg på www.saturdaynight.devote.se en riktigt fin blogg! :)
Annars idag så vet jag inte riktigt hur allt blir, det snackas om dra in till malmö och kanske träffa ngn där, eller bara hänga med E själv. Får se :)
Pusspusspuss


Kommentarer
Postat av: michelle bogar

svar: hihi säger bara som det är :* vad ska du göra idag då? puss vah

2009-03-22 @ 11:18:46
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

svar: okei det låter ju himla trevligt! ptja jag vet inte vad jag kommer hitta på idag, ska nog gå till syrran en sväng :] hihi puss på dig, och hoppas du får en fin dag!

2009-03-22 @ 12:54:55
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0