dreaming about somewhere else


solen var fin som alltid

& träden höga,hah nej så trög är jag inte.

hah,koncentrerad av dom ruggit goda jordgubbarna och det otroligt goda hemgjorda glassen

världens finaste emms

vattenmelon, vaniljglass, jordgubbar och jordgubbsaft det smakade fint kan jag berätta :)
förlåt för den otroligt dåliga bildkvaliten, mobilkamera fick det bli.

några bilder från dagen var det där, :)
jag och emms hade det helt underbart. Badade på utomhusbadet, solade, snackade, skrattade och sådant fint.
nu är det i alla fall riktigt skönt att vara hemma, speciellt när vädret är helt underbart. ska tydligen bli ca. 30 grader till veckan.
förövrigt så är klockan halv två på natten(?) och jag lyssnar på musik,snackar med söta folk och längtar till frukost, är riktigt sugen på sådan god frukost, typ mörkt bröd med prickig korv med gurka och röd paprika, yoghurt, kaffe, apelsinjuice och massa frukt, åhh så gott. så nu vet ni vad jag ska äta imorgon hah.
eftersom att jag inte alls är speciellt trött så ska jag se lite OTH nu, sen blir det sleepy sleepy. so long :*

Kommentarer
Postat av: Emma Kepka

mysig dag vare :D <3 och jag vill också kunna sitta uppe till halv två.. :(

2009-06-30 @ 17:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0