the sky is for the stars

 bildkälla:?
Hejsansötnötar, sen bloggning idag med hah. L sov ju i alla fall över här från igår, super mysigt hade vi. Såg i taket lyser stjärnorna där snyggingen sakke (Samuel Haus) var med thihi :* Jajja, senare på kvällen så blev det jordgubbar doppade i choklad och massa snack, vi läste mina gammla dagböcker och lite sådant. Det blev många skratt kan jag säga. Sen idag så vaknade vi, käkade frulle och lite sådant. Sen fick vi säga hejdå, jag & L ses ju inte fråns om två och en halv vecka. & H♥ träffar man inte på tre veckor. Men men, så är det med sommarlov.
Idag har man i alla fall sagt hejdå till h♥ och sen sätt GG, har bara två avsnitt kvar nu. Sen har man packat en massa, är fortfarande inte klar, suck.
Kom precis på att jag sa att jag skulle lägga in bilder på inköpen från igår, dom är såklart redan nerpackade, sorry^^
ikväll ska jag bara ta det lugnt, packa klart allt fixa med mp3:n, se dom sista gossip girl avsnitten sen blir det sleepy tidigt, eftersom att man ska upp redan klockan halv fem/fem. Planet går ju halvnio imorgon från kastrup. För er som inte vet, jag ska till italien i två veckor. Men datan ska med, så blir bloggning där ifrån :)
Hörs senare, pusspuss :*

Kommentarer
Postat av: emelie

sv

haha okej ^^

2009-06-13 @ 20:48:01
URL: http://gayfishes.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Är hemma hos en god vän oh myser :) Vad gör dudå? :)

2009-06-13 @ 21:32:44
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: A

aaaw va mysigt :) pöss/ A

2009-06-13 @ 21:59:07
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0