090626

hejhejsunshines, blev ingen bloggning igår, av någon anledning jag inte vet varför hah. igår var vi i alla fall vid poolen hela dagen, blev massa stek hahh, nej men solade en del och hoppade i det kalla vattnet (det var kalt eftersom att det regnade i förrgår) lite då och då. sen senare på eftermiddagen så blev det fix och lite sådant (då min hårfön gick i sönder!!!! hur ska man nu göra idag och imorgon!!??) sen drog vi iväg till tåget till Tropea. så hängde man runt lite där. Blev två, (tre?) inköp också faktiskt. Visar det när jag kommer hem till swenden hah.

som säkert alla har hört så har ju M.J dött, Blev helt chockad när jag hörde det. Tycker att hans gamla låtar är riktigt bra och så, men är inget fan direkt men han var ju bra. Men tycker det känns helt konstigt, jag vet inte..men så är det väl, att folk försvinner. Men helt sjukt ändå, han ´blev ju bara femtio. Enligt aftonbladete så står det att han missbrukade mediciner. Men han fick ju hjärtstillestånd. Han skulle ju ut på sin sista turné, min vän L skulle se han. Men nu blir det ju inte så..
R.I.P Michael Jackson :(

Jaja, nu ska jag snart ner till underbara stranden, får se om man blir där hela dagen eller hur vi gör. Vi hörs, puss :*.

Kommentarer
Postat av: Jonnah

Verkar som du har det bra där nere :)



R.I.P



Tlr också att det känns helt konstigt, på ngt sätt kan man inte fatta det :P



Hahha xD



<33

2009-06-26 @ 20:47:24
Postat av: Linn

R.I.P Michael Jackson

2009-06-27 @ 11:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0