Gästbloggning

Nämen, gästbloggning igen! Och detta p.g.a. att Lollsan är lite seg och sminkar sig nu, och sen drar vi vidare till staden. Så får detta snabbt överstökat, haha. Men sov hos min Lullis i natt, vi har våra traditioner. Först hamnen + lite godis där, fast jag tyckte det var redigt kallt. Göteborgska har det snackats för fullt här, fast sedan gick vi över till skånska igen. Prat har det varit hela kvällen och in på natten. Ben & Jerry var närvarande, och deras kompisar Jordugubbarna var också på besök. Trevligt värre. Väckte tyvärr Louise lite för tidigt, fast hon skällde faktiskt inte ut mig..! Förvånande, haha. Aja, nu har ni fått ta del av min fina gästbloggning igen, Puss

Kommentarer
Postat av: Nikolina

mysigt da :) igår var jag i stan lite först med en vän sen gick jag hem och degade, hade det tråkigt fram tills en annan vän kom hem till mig och vi bestämde oss för bio :D

2009-06-07 @ 13:00:25
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0