everything is nothing if i ain't got you



Kom ju av mig i slutet och känns lite falsk i mitten någon gång, men var väldigt nervös.
Så det är i alla fall jag som sjunger wonderwall med oasis

Hejsansötisar :)
Hemkommen nu efter skolavslutningen. Först så var man då i skolan från nio till typ lite över tio. Blev fika, snack och sen fick man betygen. Sen drog jag och flick'sen vidare till stan och hängde där. Käkade och lite sådant trevligt. Blev även ner sprutad av sådana utklädda studenter, hahh som jag skrek.
Sen vid fem så repade man. Sen halv sex så drog allt igång. Folk började storma in, sen tillslut så var där cirkus 800 pers. Och jag skulle sjunga inför alla dom människorna. Sen blev det tillslut min tur, gick upp på den stora scenen och började sjunga. Och då gick det faktiskt bra, men sen på slutet så kom jag av mig.. rätt så drygt. Blev helt besviken på mig själv, men så är det väl. Folk tyckte i alla fall att jag var bra hah.
Jajja när hela avslutningen var klar, efter ungefär två timmar så sa man hejdå till alla. Sen drog man vidare med hela familjen till en resturang, mysigt. Lägger in alla bilder från dagen imorgon förresten.
Just nu kollar man på gossip girl och sms:ar med allt och alla thih.
Häääärligt med sovmorgon på riktigt imorgon. Sen ska man träffa L för att säga hejdå, eftersom att jag drar iväg till italien på söndag morgon och ingen av oss hade möjlighet att träffas på lördag. Sen ska man in till stan med mamm's för att shoppa inför italien, någon bikini och sådant :)
Men hörs imorgon, pusspuss :*
ps. fick ungefär elva röster på veckans blogg tävlingen, tack så hemskt mycket för alla som rösta :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Du sjöng sjukt bra även om du kom av dig och sa fan!

Vi får höras idag om hur vi ska göra<33333

2009-06-12 @ 08:53:19
Postat av: Mathildas

Men louise inte visste jag att du va så grym på att sjunga!:D Du får ha det så bra i Italien!

2009-06-12 @ 09:10:37
URL: http://saturdaynight.devote.se
Postat av: Jonnah

Du sjunger jättebra Louise,

och det gick sjukt bra även om

du kom av dig på slutet.

Tack för en trevlig dag :)

riktigt roligt, alltid roligt med er..

i VÅTT o torrt :P

Haah xD

Ha det bäst i Italien :)<33

2009-06-12 @ 15:06:11
Postat av: Ebba

Skönt med sommarlov =D

2009-06-12 @ 16:52:49
URL: http://eeebbbaaa.blogg.se/
Postat av: Maja

du sjöng skitbra! :D

2009-06-12 @ 20:52:04
URL: http://prickigananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0