beat it

 elle magazine(?)
hallåfolk, sitter och diggar billie jean och beat it, förstår inte varför jag slutade lyssna på michael, men i och försig, det blir ju roligare att gå tillbaka och lyssna på gamla låtar på det sättet :)
Var ute och sprang innan ju, usch..kändes att jag inte har tränat på två veckor, blev trött rätt så fort, sen blev det inte så mycket bättre att allt jag hade ätit senast var ett halft packet nudlar, och det var flera timmar innan, så fick rätt så ont i magen, eftersom att jag var hungrig. Men sprang en bra bit i alla fall. Sen blev det dopp i det äckliga vattnet, är ju van vid kristallklart vatten hah. Nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt, för sen blir det morden i midsommer. pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0