090623 my day in italy


ngn bild på mig och en minmal del av emms :)
hejhejsötnötisar, sitter just nu på balkongen i bikini och fryser(!!!) det ser lite mörkt ut där uppe på himmlen, nu åskade lite också hah. jaja, dagen har spenderats på stranden härligt med sol och bad. blev käk på resturangen vid stranden också, världens godaste magarita kan jag säga. nu ska jag snart hoppa in i duschen, göra mig i ordning och lite sådant. och hoppas på att det inte regnar på oss ikväll, för det skulle väl ändå varit för surt om det skulle regnat i italien i juli undertiden vi är här!!^^
nej, duschen kallar som sagt, de det fint, so long! :*

Kommentarer
Postat av: A

svar: haha vi pratar om det sen när du kommer hem (A):) pussen / A

2009-06-23 @ 18:01:29
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0