090621 another day in italy

hejhej solstrålar, hoppas allt är bra med er. En vecka sedan vi kom hit nu, en vecka kvar, fylld med massa sol, bad, god mat, och allt annat underbart. Det har blåst rätt så mycket idag, så kunde inte bada i havet idag, lite synd. Men ändå härligt att ligga på stranden och kolla på allt och alla, hah nu låter jag som något psyko men ni förstår vad jag menar. Ska väl snart upp till poolen och bättra på brännan och ta ett dopp. Har läst att det har kommit flera nya bra låtar, bl.a. någon med ne-yo och sen såklart dom två nya med TH, det gillar vi!
nej nu ska jag ta och göra annat, so long!

UPPDATE: igår när jag skrev detta så klydda sig datan, så inlägget kom aldrig fram tydligen. irriterande.


Kommentarer
Postat av: A

vilka låtar vare med Ne-yo som va nya ? :) pöss / A

2009-06-22 @ 15:30:42
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0