090704 it's a beautiful day


Godmorgon, eller lite sent med det kanske.. var ju trots allt fyra timmar sedan man vaknade jajja, hej på er i alla fall.
Linnsan drog till hennes jobb för en liten stund sedan. Så nu sitter man här ensam och väntar på hjärtat.
I alla fall, igårkväll så var det bästa kvällen på länge, jag är nog inte lyckligare än när jag står och hoppar till "i'm no romeo" eller typ "baby goodbye" eller alla andra underbara låtarna så grabbarna har gjort. Tog över 300 bilder igår, minnet blev fult när det var ungefär tre låtar kvar, så drog snabbt upp mobilen och fortsatte fota och filma. Men när jag har fått in alla bilder och sådant, som blir imorgon förmodligen, eller under dagen så berättar jag hur allt var :)
Hörs under dagen, ha det fint i det underbara vädret, puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0