EN DEL AV MITT TVÅTUSENÅTTA I BILDER



     
    
    
    
   
       
      
   
     
   
     
      

rad ett: grabbarna, jag en kväll med emma, tivoli med alice, esspreso house med emma
rad två: i mina brillor, en snöig promenad vid vattnet, härliga jordgubbar i sommras, decemberkväll hos emma's place.
rad tre: härliga körsbär, en galen promenad, efterlängtade one tree hill sesong fem startade, en kall kväll i stan.
rad fyra: hos emma var det jaa :), min & emmas hand i september, min hjärt lampa, saknaden av dig.
rad fem: en närmare titt på mitt armband jag hade på mig 24/7 i sommras, på väg till sävsjö med linn, 2/8 i sävsjö, peytons art.
rad sex: i'm going crazy, fick min efterlängtade bon jovi tisha i början på oktober kanske?, en favo bild sedan i sommras, italien i sommras.
rad sju: ute med emma i september och tog lite bilder, italien i sommras, emma's place, solen lyste i sommras.
rad åtta: i skolan någon dag innan julavslutningen, sävsjö med linn och såg grabbarna, vårt hotell i italien, johan palm.
rad nio: jag fick min favorit klänning i sommras, håkan började bli en drog, on the road to sävsjö, mina fina ballerina hade jag hela sommaren.
rad tio: tivoli med emma, stranden med alice, sävsjö med linn, erik bby i sävsjö.
rad elva: emma's place, robin bengtsson, smothie började blir drog någongång i sommras, mina gladiator sandaler var också jämt på.
rad tolv: en favorit, en blomma(?), han där, kärleken.

finns så mycket mer jag skulle kunnat lägga in men har inte varit den bästa på att fotta och sådant, så ni får nöja er med detta:)

Kommentarer
Postat av: A

Naaw visa bilder får min att tänka tillbaka.. Du vet haha :) puss

2009-01-02 @ 21:56:57
URL: http://A

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0