FEEL THE MELODY AND THE RHYTHM OF THE MUSIC AROUND YOU

cobrasnake


Hejhej gullungar! :)
Jag är nu hemkommen från Malmö med Linn och Elin. Riktigt kul har vi haft det, fotade massor med bilder och sådant.
Så när käraste linn har skickat dom till mig så slänger jag upp dom här.
Ska även visa dagens och vad jag köppte, om jag inte lägger upp det som dagens istället sen, :)
Nu är klockan halv fem och måste snart göra mig i ordning för träningen. Kommer vara sååå trött efter allt julkäk, x)
men har ändå försökt vara ute och gått en bra bit flera gånger i veckan nu på lovet, så har faktiskt inte bara degat.
Sen ikväll så blir det grammisgalan, grabbarna kommer ju vara med *happy*.
Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi,
pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Marie-Jane

Varåsgod varsågod, kul att du blev nöjd söto

2009-01-07 @ 18:59:04
URL: http://mariejane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0