NEVER SHOULD HAVE LET YOU GET AWAY

foto: me
Hallåbabe's! :)
Har ni haft en bra tisdag? Har haft en helt okej dag,inget speciellt sådär, träning & skolan the usual..
förutom att jag har haft en sådan hemsk ful-dag, hatar sådana dagar. Snackade
med E om det, att har nästan alltid det på tisdagar och onsdagar, lite sådär små.kul^^
Just nu lyssaar jag på finaste danny, blir alltid så glad av hans låtar. feeling.
nej, nu ska jag plocka undan här lite, sen ringer E förmodligen, sen ikväll(okej, det är kväll nu, men ändå^^)
så är det top model följt av andra avenyn :)
pusspusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Jakob, Fotoblogg

Tack så jättemycket! :) Kul att du gillar mina bilder ju! :) Då blir jag glad! :)

2009-01-27 @ 19:33:17
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0