COME ON BABY WE AIN´T GONNA LIVE FOREVER

 gammal bild tagen av mig.

Lalalalalalalallalal, nu är jag glad :))))
Har fått en kamra, eller jaa.. asså vi har ju en jätte bra kamra, men den är lite klyddig, för man måste först lägga
in bilderna på med cd skiva och sådant, och sen är den allas i familjen. Och innan vi hade den så hade vi en annan digital kamra, men så har jag inte tänkt på att vi har haft den, så nu har vi köppt bateri, så nu kan jag börja använda den.
Så nu blir det inga (okej, några) fler dåliga mobil kamra bilder.

Förövrigt så sitter jag fortfarande och pluggar, drygt.
Men ska nog snart ta en dusch och måste väl fortsätta plugga.
Längar verkligen inte tills skolan börjar, okej det ska bli kul att träffa alla igen, men inget annat -.-
Jajja, det är Fredag idag, inget mer snack om skolan eller plugg.
Hur ska ni spendera er Fredags kväll?? :))
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Carita

svar: aw cutie, taaack så jättemycket! :*

fin bild! och ikväll blir det nog mest fredagsmys med familjen, tv'n, god mat och sånt där fint. puss sötis <3

2009-01-09 @ 17:02:05
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den här fredagskvällen blir det pizza, någon film säkert och massa annat mys. Det är ju fredag :'D

Kram på dig :*

2009-01-09 @ 18:10:44
URL: http://soofiam.devote.se
Postat av: A

2009-01-09 @ 20:08:47
Postat av: Alice

hah taack :D Hmm den här fredagen så kommer jag i alla fall att stanna hemma och jaah bara slappa :) blir en massa plugg i helgen och sånt :/

2009-01-09 @ 20:09:52
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0