I DON'T WANT THE WORLD, I JUST WANT YOU











bilder från malmö,tagna av mig.

Hallåcupcakes! :)
Dålig uppdatering idag, men har har förståts varit i skolan och sen drog jag och Elin iväg till tandläkaren, så jag fick fixat två hål. Sen när jag kom hem så kom jag på att jag hade glömmt nycklarna i morse så kunde inte komma in i huset så kilade bort till cecilia'splace och fikade lite och sådant, sen när väl pappa kom hem så var det snabbt iväg på träning. Så nu har jag tittat på Top Model, så nu fick jag äntligen uppdaterat lite.
Bilderna ovan är som jag har skrivit tagna i malmö, tog dom när jag var inne med anna. Blev rätt så nöjd med dom faktiskt. På dom tre sista bilderna så var himmlen lite så lila/blå fin. Me likey :)
Idag därimot har det varit kalt och dimmigt, usch.. 
Nej, nu ska jag gå ner och göra någon varm dricka, ta en uppfriskande apelsin och sätta på o.c eller satc-filmen :)
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: jen

åh, jag gillar den 2a bilden. påminner om pippi långstrump, när hon hänger upp paket eller va de är i trädet :D

2009-01-15 @ 18:05:06
URL: http://partietraumatic.blogg.se/
Postat av: A

Aaah hahah okej jag ä as rädd för tandläkare och jag ska gå och borra nu på tisdag haha gör det ont ? Puss på dig!

2009-01-17 @ 18:49:44
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0