ALL YOU HAVE IS KISSES & ALL I NEED IS YOU


H&M's vår kollektion
Hur snyggt skulle det inte vara med denna ur-söta väst tillsammans med ett par trashiga jeans shorts en slapp tisha, the fabulous galdiatorsandalerna och lite små lockigt hår och en apsnygg bikini. :)))

Hallåhallå! :))
Har för ett litet tag sedan lockat klart mitt hår, ville ha det lockligt imorgon, så lockade det idag, sen måste jag ju locka det i morgon bitti också, jaja, så är det.
Annars idag så har det förstås varit skolan, sen drog jag hem och såg klart SATC-filmen. Och sen blev det O.C har börjat se om det, för tredje gången är det jag ser alla sesongerna. Är just nu på sesong ett, så klart, skiva två. Intresant info ^^
Ha en fortsatt mysig torsdagskväll,
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: anna

tack! åh vilken snygg! :)

2009-01-16 @ 15:08:24
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0