ME LOVE


ME LOVE THIS PIC!

Hejsansöta! :)
Sitter här vid mitt skrivbord, dricker kanel & äpple te, pratar med lite folk på msn och lyssnar på Robert Pattinson, ofc :)
Fick köpte lite skidkläder och sådant idag, skönt. Avklarat. Det är inte sådär jätte länge tills vi drar iväg, jag, emma,pappa,mamma & lillasyster. Ska bli riktigt kul.
Ikväll så blir det twilight titt, har inte kunnat hålla mig längre, måste se filmen igen.
Gosch, vad beroendeframkallande allt som har med twilight att göra ;))))))
Blir fondue ikväll, gott. En mysig lördag helt enkelt.
Imorgon, söndag så ska jag och Elin in till stan, igen hahhh.. måste ju ha "min" randiga tröja, ett jätte tack förresten, till alla för tipsen :)
Pusspusspuss
PS. Funderar på att trycka på bilden på en tröja, hur coolt skulle inte det varit???;D

Kommentarer
Postat av: emma

sv; tack så mycket :)

2009-01-24 @ 19:05:50
URL: http://emmagunnholt
Postat av: michelle bogar

men åh det lät ju galet med mys! själv så är jag ju så efter i utvecklingen att jag inte ens har åkt skidor! x'> höhöhööh men det blir nog av någon gång i mitt liv när jag vågar. Jag har spenderat hela dagen ute hos mormor och morfar. Och ska dessutom sova över här. Hur mysigt som helst! Det är alltid så lugnt här ute och sen så är jag halvsjuk också så dem tar hand om mig extra mycket. ihhihihi :* puuuuus! <3

2009-01-24 @ 19:17:33
URL: http://kapten.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

Ja, jag får nog det. eheheh har alltid tyckt att det sett kul ut men aldrig vågat. Får se till att göra det snart :* jamen eller hur? Älskar att vara här ute med mormor och morfar. Så fridfullt! & tack sötnos <3 i will! hihihihi

2009-01-24 @ 19:42:46
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0