DAGEN JAG VAR SOM LYCKLIGAST


foto: tagen av mig 080802 ♥
Hallåcuties! ♥
Har inte kunnat ta en dagen outfit idag, jag som tänkte göra det.. det fick i alla fall bli denna bilden från i sommras
när jag och Linnsan såg grabbarna, den underbaraste dagen i mitt liv. Har nog aldrig varit så lycklig.
Anledningen till att det inte blev någon dagens idag var att på lunchen så fick jag spagetti & kötfärsås över hela mig, jag som hade en vit tröja (och linne). Sjukt drygt, det var hemskt, mitt hår luktade till och med köttfärsås. Min tröja, linne, strumpor, bh och lite på byxorna kom det också på. Och det var faktiskt inte jag som var klumpig och spilde ut det, utan det var någon kille som stod väldigt nära mig, så vände han sig om och vips så var allting på mig. Fick i alla fall låna en killkompis hoodie, fett nice.
Annars denna tisdag så har jag varit och tränat, dansen idag.  
Nu ska jag snart göra en stor kopp te, och se top model följt av andra avenyn. Sen blir det läääsa min skit-engelskbok (ursäkta språket, men hatar den verkligen! ^^)
Så förrutom köttförs-grejen så har det varit en bra dag, :)
Pusspusspuss älsklingar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, en killkompis hoodie, fett nice. Sötis <3 :)

2009-02-10 @ 21:18:59
Postat av: A

hahaha vilken hrej hahaha det låter nästan som i en film typ eller nåt fast den killen som då spiller köttfärssåsen och det är typ yber söt hahahhaha :) puss på dig !

2009-02-11 @ 09:10:13
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0