LET ME HOLD YOU, FOR THE LAST TIME


DAGENS OUTFIT:
T-shirt - JC
Linne - Gina Tricot
Jeans Leggins - Gina Tricot

  ----> gårdagens inköp, tunika/tröja från MQ

  ----> dagens inköp strumpbyxor, maskara, puder - ålens. ny mobil sony ericsson z770 - telenor (of course)

Hejsansockertoppar! ♥ 
Har idag då varit iväg lite med pappa, först så skulle vi byta min skidhjälm på stadium, sedan drog vi iväg till inter sport för att hitta en ny hjälm, fanns såklart ingen där heller. Så vi drog till telenor för att fixa mig en ny mobil, vilket jag då fick, just nu är den på laddning, är väldigt nöjd än så länge i alla fall. Sen så blev det lite små-inhadling på ålens.
Nu ska jag snart ta en dusch, göra en ansiktsmask kanske, sen ska jag plugga lite. 
Ikväll är det ju the break-up på tv, har aldrig sätt den förr. Det skadar ju inte att se.
Har ni haft en bra söndag (än så länge?) sötisar??
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: michelle bogar

aw tack sweetheart! gillade den där tshirten ifrån MQ som du köpt. Riktigt snygg :* hihi puss!

2009-02-08 @ 17:25:06
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0